;

Endringer

Evergood.no

6 byte lagt til, 7. sep. 2010 kl. 07:59
|artikkel = '''Evergood''' er et varemerke som mange forbinder med ekstra '''god kaffe'''. Her er nok smaken noe av årsaken, men det skyldes nok også en solid porsjon med god markedsføring, nettopp av begrepet '''ekslusiv kaffe'''. Innpakningen har også etterhvert blitt mer "luksuriøs", og det kan også være med på å gi Evergood den høye populariteten den har i Norge. Populariteten til kaffemerket ''Evergood'' er først og fremst et norsk fenomen. Kaffedrikkere andre steder i verden synes (også påvirket av tilgang og markedsføring) at det er andre varemerker som har nettopp dette litt eksklusive stemplet. Lar vi oss lure av '''Evergood'''?
=== Evergood kaffe har konkurrenter ===
'''Evergood kaffe ''' har absolutt konkurrenter, og siden Evergood leveres av Joh. Johansson som igjen er eid av [[Norgesgruppen.no|Norgesgruppen]] som også eier kjedene [[Ultra.no|Ultra]], [[Kiwi.no|Kiwi]] og [[Meny.no|Meny]], så finner du selvsagt '''Evergood kaffe''' i disse butikkene. Går du derimot til [[Rema.no|Rema]], vil du finne [[Friele.no|Friele]]-kaffe i stedet.
}}
[[Kategori:Tipslisten]]
2 899
redigeringer