Forskjell mellom versjoner av «HM.com»

Fra Toppsider
Gå til: navigasjon, søk
(New page: <metadesc content="Besøk Hennes & Mauritz nå for å få de lekreste klærne til priser som alle har råd til." /> {{Start |kategori = Nominerte |bilde = Hennes_Mauritz.gif |bildebredde =...)
 
 
(En mellomliggende revisjon av samme bruker vises ikke)
Linje 1: Linje 1:
 
<metadesc content="Besøk Hennes & Mauritz nå for å få de lekreste klærne til priser som alle har råd til." />
 
<metadesc content="Besøk Hennes & Mauritz nå for å få de lekreste klærne til priser som alle har råd til." />
 
{{Start
 
{{Start
|kategori = Nominerte
+
|kategori = Topplisten
 
|bilde = Hennes_Mauritz.gif
 
|bilde = Hennes_Mauritz.gif
 
|bildebredde = 560px
 
|bildebredde = 560px
 
|wwwtittel = www.hm.com
 
|wwwtittel = www.hm.com
 
|ingress = Besøk Hennes & Mauritz nå for å få de lekreste klærne til priser som alle har råd til.
 
|ingress = Besøk Hennes & Mauritz nå for å få de lekreste klærne til priser som alle har råd til.
|artikkel = '''Hennes & Mauritz''' baserer forretningsidéen på å designe eller kopiere moderne '''dame'''- og '''herreklær''', og tilby dem til en billig penge. Denne strategien har gjort at '''H&M''' er et svært lønnsomt klesselskap med butikker over store deler av verden.
+
|artikkel = '''Hennes & Mauritz''' baserer forretningsidéen på å designe eller kopiere moderne '''dame'''- og '''herreklær''', og tilby dem til en billig penge. Denne strategien har gjort at '''H&M''' er et svært lønnsomt klesselskap med butikker over store deler av verden. Når det kommer nye produkter på markedet som mange vil ha, men hvor prisen er høy, er '''Hennes & Mauritz''' ofte raskt ute med å få produsert kopier eller noe som ligner, til helt andre og mye lavere priser. På det norske markedet finnes en rekke konkurrenter, bl.a. [[Kappahl.no|Kappahl]] og [[Cubus.no|Cubus]].
  
 
}}
 
}}
  
[[Kategori:Nominerte]]
+
[[Kategori:Toppsider]]

Nåværende revisjon fra 27. nov. 2009 kl. 10:37


Besøk Hennes & Mauritz nå for å få de lekreste klærne til priser som alle har råd til.

Hennes & Mauritz baserer forretningsidéen på å designe eller kopiere moderne dame- og herreklær, og tilby dem til en billig penge. Denne strategien har gjort at H&M er et svært lønnsomt klesselskap med butikker over store deler av verden. Når det kommer nye produkter på markedet som mange vil ha, men hvor prisen er høy, er Hennes & Mauritz ofte raskt ute med å få produsert kopier eller noe som ligner, til helt andre og mye lavere priser. På det norske markedet finnes en rekke konkurrenter, bl.a. Kappahl og Cubus.




Hennes Mauritz.gif



Ekstern lenke: www.hm.com