Diskusjon:Be2.no

Fra Toppsider
Gå til: navigasjon, søk

Diskusjonsinfo.jpg

Diskuter artikkelen ved å klikke her!

Synes ikke dette er i nærheten av et godt nettsted. Gikk inn for å prøve. Resultat: Fått 3 brev som IKKE KAN LESES UTEN UMIDDELBART å betale fullt medlems-skap. Har strøket profilen min, men mottar allikevel E-post. USERIØST! LK


Jeg fant faktisk mannen i mitt liv der :) Betalte 3 måneds Premium medlemskap og det lønnet seg. Skal gifte oss til sommeren . Hilsen en lykkelig jente


Jeg og, det er seriøst det beste jeg har gjort, det er jo ok å betale litt for lykken Klem Anna


Jeg fikk beskjed 5.11.2008 om at be2.no hadde problemer med programvaren og hadde derfor debitert mitt medlemsskap IGJEN på mitt kort - SELVOM jeg hadde AVSLUTTET og lagt ned profilen. De lovte å tilbakeføre, ingenting har skjedd. I går 27.1.2009 fikk jeg inkassovarsel fordi de har forsøkt IGJEN å debitere kortet mitt. MEN dette har jeg nå avsluttet (med tanke på at akkurat dette ville skje). DE ER USERIØSE ... HELT OG HOLDENT. Anne800


Kan ikke annet enn istemme at be2 er ren svindel. For det første er det svært dårlig site sammenliknet med tilsvarende datesiter når det gjelder brukervennlighet. Det får nå så være. Adskillig værre er det at det er umulig å si opp et premium-abonnement. Du finner ingen meny hvor dette lar seg gjøre, bare beskjed om at du må sende fax! Ved henvendelse til support svares det at det lar seg gjøre via meny ditt og datt, men disse eksisterer ikke. Og de fortsetter da å belaste kredittkort ved jevne mellomrom. Jeg sperret til slutt mitt etter å ha blitt trukket to ganger etter at jeg forsøkte å stoppe abonnementet. Nå har jeg fått varsel om inkasso. Jeg har gitt beskjed om at deg går mot politianmeldelse hvis denne ikke trekkes.


Åssen får jeg vekk den be2.no? Det står ikke hvordan jeg skal slutte Premium-medlemskapet mitt.

Åsen gikk den politianmeldelse der?

Jeg har tenkt å gjøre det samme... til tirsdag.

Skaffet meg heldigvis ikke premium medlemskap. Men får fortsatt e-post fra siden selv om jeg har slettet profilen min. Synes dette ser ut som en veldig useriøs aktør.


Jeg er enig med de som sier at dette er en veldig useriøs aktør. Det tok tid før jeg kunne avslutte 6 måneders abonnement som i forhold til andre lignende sider koster flesk. Oversikt og tilbud er såpass dårlige at jeg i løpet av 6 måneder ikke har møtt et enste menneske og ikke hadde noen normal kommunikasjon heller. Så, anbefales ikke til andre ...min ensomhet ble misbrukt på det groveste... Hvis abonnement som allerede er avsluttet forlenges i oktober, henvender jeg meg direkte til politi. Ser ut fra andre kommentarer at det hjelper ikke med noe annet. Så tror jeg at de øverste innleggene om såkalt vellykket bruk av denne siden er ren fusk som settes av selve siden.


Jeg ble lurt i dag, trykket for tre måneders medlemsskap og vips var det trukket for et år av kontoen min!!! Mailen jeg sendte kom i retur... Så hva gjør jeg nå?


Er så enig med innlegget øverst.har gjort det same,--men for ein pris,--på eit medlemsskap-er det mulig??Og lov å ta ein slik pris?Dette virkar useriøst,ja.


26.02.10 Dette er helt utrolig. Satt en kveld og la inn diverse data, men da jeg kom til at jeg skulle plukke inn bilde, logget jeg av. Skjønte at dette ikke var bra. Trodde selvfølgelig da at jeg ikke hadde tegnet noen avtale, da ikke alt var fullført. Men, neida. Fra da av har det rast inn med mailer fra "Kundeservice be2" med forslag fra gud og hvermann. Alle er perfekte for meg??? Har slettet alle, da det ikke gikk an å åpne før jeg ble medlem, skjønte jeg. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor alle mail når jeg ikke er medlem engang. Har sendt flere mail til Kundeservice be2" om at de må slette min mailadr. men det har ennå ikke skjedd. Hvordan kommer man i kontakt? Kan noen hjelpe meg. Jeg blir gal.


Takk dere. Har vurdert å prøve dette men har vært skeptisk da jeg bla. ikke fant noe prisinnformasjon. Har nå bestemt meg for å la være. 19.03.10 BS


09.04.10 hei alle Jeg har også hatt 6mnd betalt medlemskap bet med visa og det fikk jeg som en bursdagsgave av venner,de betalte meg kontant og jeg brukte så visakortet mitt,,alt var mest på et skøyeraktig plan. Har fått noen sporadiske mailer i tiden men veldig useriøst synes jeg.Har prøvd å slette profilen men nei det går ikke. Nå kommer det plutselig beskjed om å redigere kontoinformasjoner slik at de kan trekke for 6 nye mnd men det vil ikke jeg. De truer så med å sende meg inkasso på det beløpet de ikke kan trekke,,dette må være ren svindel,,jeg skal ikke være medlem lengre og iallefall ikke betale noe mere,,hva i hel*** skal man gjøre med dette ?? har allerede fortalt at jeg setter advokat på dem.

kk


06.09.10

Heisann jaaa! I dag har jeg hjulpet en som har vært fanget i B2 en stund. Takk og lov at jeg aldri registrerte profil der! Han hadde først slettet profilen, det gikk noenlunde greit. I juni sa min venn opp premium-medlemskap. Han fikk et svar som for meg virket veldig fabrikert. Men det står jo at det er et automatisk svar. Dette betyr nok at det IKKE er NOEN som leser meldingen din. De forsøkte å trekke for 6.mnd av han nylig men (hehe) han hadde ikke nok til å dekke det da. Han mottok da en mail fra dem (i august!!) at det ikke var mulig å trekke avgiften men at de kommer til å prøve igjen senere! Han ringte og slettet visafunksjonen på sitt bankkort i dag.

Går det virkelig an å behandle kontaktsøkende mennesker slik? Fyyyyy!!!!


21.09.2011

Hei

Ja, be2 fortsetter å behandle medlemmer på samme måte, som andre uheldige eks.-medlemmer har skrevet om tidligere. Og nå skriver vi september 2011. Personlig har jeg både vært i kontakt med politi og Forbrukerråd, men i skrivende stund blir jeg fortsatt truet av "inkasso-spøkelse" fra be2. Og ikke glem at kontaktsøkende mennesker ofte er i en sårbar situasjon fra før, som behandles slik. Finnes det ikke noen som kan få fjernet slike firma for godt............????


Hei,

Det er beklagelig å se at noen har hatt dårlige opplevelser med be2.

Om noen føler at de ikke har blitt behandlet rettferdig, kan dere skrive til meg på denne e-mailadressen: Lars-Martin.Henriksen@be2.com

Jeg vil da se igjennom saken deres, og sjekke at ingen har fått feilbehandling, samt oppklare eventuelle misforståelser.


Lars-Martin.Henriksen@be2.com Team Lead be2 Kundeservice